jag förstår inte att jag bor i NYC!!!!

Jag ligger ofta och tänker på det. Jag förstår verkligen inte att jag är här. När jag går på gatorna tänker jag inte på alla höga byggnader och allt folk ( a förutom på Times Square då). Det känns som jag har varit här så himla länge.
Jag har mina ställen jag går till om jag vill köpa mig något och äta. Jag har mina snälla vänner, som jag är så glad över att jag träffat. Men nu om lite mer än en månad så kommer mina två absoluta favoriter och jag fattar det inte ens!! Förstår ni hur sjukt det är, när man inte sett varandra på, då blir det åtta månader, så kan man helt kunna vara med varandra igen. Jag måste verkligen ha dom bästa vännerna som kommer hit och hälsar på mig. Jag kommer verkligen uppskatta det så otroligt mycket!!!!!!!!!!! Mina fina, Jennifer och Kristin! <3

Tänk om jag fortfarande var kvar i Stroudsburg. Jag hade vägt 100 kg vid det här laget. Fast jag försöker föreställa mig var jag hade varit nu om jag inte fått den här familjen. Jag tror jag hade varit hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback