idag vankas ännu en springtur

Godmorgon.

Istället för att gå till gymmet idag så ska jag ut och springa. Igår blev det 6,5 kilometer. Men idag blir det nog bara två varv runt the Reservoir eftersom det regnar litegrann.

Annars då? Ja jag vet inte. Åkte förbi Calvin Kleins hus i Hamptons i helgen, fick reda på en secondhand butik med bara dom stora märkena, drack en super god smoothie( AMANDA, den är super nyttig och riktigt jäkla god) som kosta 12 dollar...

Jag hoppas verkligen vädret blir bättre snart. Men tydligen är våren här nästan som höst i Sverige, regn regn och åter regn. Så det är lite dystert just nu. Tror jag inte varit i parken med baren på två veckor nu. Jag har ju lovat mina nära och kära att dom bara ska packa klänningar och cykelbyxor, måste jag ändra mig nu helt plötsligt? haha

Tänkte bjuda på några bilder från i helgen och den grymma utsikten!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback