helg update: utgång, utgång, park

Hej, vilken underbar dag det och man kan vara som är och leeva tilllsammmans!!! (introsången från Arthur eller något) haha. Skämtåsido. Jag har haft en så himla bra helg här.

I fredags började det med att jag sprang en liten runda. Sen började jag jobba vid tolv. Hämtade barnen och gick till en lekpark med deras kompis. Vi hade playdate med honom, så det var skönt för då går verkligen dagen superfort och barnen lekar för sig själva. Så vi åt middag där och allting. Men under dagen så smsar Nicole mig och frågar om vi ska dra ut. En promoter skulle nämligen till greenhouse, en club där typ Rihanna, Drake mfl, brukar hänga!
Och Nicole har verkligen velat gå ut där. Så jag kunde inte säga nej även fast jag skulle upp och jobba lördag.
Så när barnen somnade på kvällen hoppa jag in i duschen och gjorde i ordning mig.
Gick och köpte bacardi mojito!!! <3 Sen vidare till Nicole.

När klockan blev halv elva började vi röra oss mot klubben. Kommer dit till elva precis som vi blivit tillsagda. Men nej då kommer inte Jeannephille förrän tolv. Men innan jag ens hinner svara på hans sms, så får jag ett till där det står att jag ska ringa en kompis till honom. Så jag gör det och han står brevid mig. Så vi går in med honom. Och vi kommer in utan problem!! :D Det var iofs nästan inget folk där när vi kom in. Men det gjorde ingenting.
Kvällen i sig var grym! Klubben var as bra, bra musik och det fanns faktiskt utrymme att röra sig litegrann!

Lördag- jobb. Började klockan nio. Upp vid åtta och duscha. Tur att man inte blir bakis alltså. M och Ds skola hade spring fair. Vilket är ungefär som ett öppet hus. Så vid elva var vi där, riktigt fint väder var där också. Dom hade allt möjligt att göra. Hoppborg, ansiktsmålning, hälla i sand i olika färger, minigolf osv. Vi komhem därifrån vid halv två. Barnen lekte på alldeles för sig själva och jag satt mest ner och kolla på dom. Strax efter fem så kom en barnvakt som skulle jobba efter mig. Så hon och jag satt och prata. Hon är också från Sverige. Sen var det bara påt igen. In i duschen och fixa sig. iväg till Nicole, iväg till Lina. Äta pizza, dricka lite champis, och sen till klubben. Ajna blev det den gången. Stort var det där inne och det fanns verkligen rum för att dansa. hade roligt. Men kände att jag skulle hem lite tidigare. Gick från klubben vid två ungefär. Går till subwayen. Träffar en indisk kille från London där som jag börjar snacka med. Hur trevlig som helst! Ska man flytta dit kanske? Närmare hem om inte annat sen :p Så jag var hemma vid 3 tiden.

Söndag- vaknar upp vid elva!!!! SÅ SKÖNT. Spenderar hela dagen i parken med hela tjejgänget och Filip. Blev lite brunare. Sen käka vi på ett asiatiskt ställe på kvällen.

UNDERBAR HELG!!!! bilder kommer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback