hallelelja hallelja!!!

Okej, träningsupdate.............
Blev bara ett varv imorse, vilket är 2,5 km. Bättre än inget. Men det kändes som jag sprungit 10 varv för jag var så svettig när jag kom fram. Det har varit en otrolig varm dag och fuktigt som satan i luften. Det hjälper ju inte heller att man måste gå på lite till barnen skola eftersom jag gick och köpte frimärken först. Så efter att ha gått 10 block så rinner svetten i pannan på mig när jag kommer upp till barnens klassrum. Vilket är högst upp. Trångt oh fyra trappor, hell yeah!! Men ändå är jag typ det enda som måste ta av mig för att jag är så varm. Är dom andra nannysarna superheroes eller??

Sen jobbade jag på. Declan och Madeleine var på bråkhumör och delade inte med sig av något. Gör dinosaurie händer mot varandras ansikten och tar tag i varandra.. Declan total vägrade ta på sig kläderna efter han hade gjort nummer dos.. Så efter ca 10 minuter av skrik och gråt säger jag att jag hjälper honom men att då blir det time out. Där ångra nog den killen sig rejält. Men men...

Mötte upp Anna vid åtta och gick två varv runt reservoiren. Så det gjorde inte så mkt att jag inte sprang två varv.
Har nyss käkat ett fruktskål och kollar på BB !! Möttes också av att det fanns hushållsost i kylen!! HALLELELJA HALLELELJA!!! och lite svensk inspirerat bröd!! mums

Vill också bara sända en tanke till Jennifer och hennes familj idag. Ni är bäst och starkare än vad ni tror. Älskar er alla. Ta hand om varandra nu!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback