det är dom här kvällarna man kommer minnas

Ett inlägg vore väl lämpligt nu efter en helg.

Jag började helgen i Southampton. Kollade på förra veckans glee och vampire diaries. Såklart blev det fredagen BB avsnitt också. Vad skulle jag göra utan de?? Ha ett liv kanske? haha

I lördags så jobbade jag och efter lunch så tog jag och Maggan en tur i bilen med barnen så dom fick sova lite. Då visade hon runt mig vart man åker för att lämna sopor, vart stranden ligger och hur man kommer in till Southampton. Jag, Jennifer och Kicki ska ju vara där några dagar, så vi tänkte att det var lägligt att jag lär mig de innan dom kommer. Sedan hoppa jag på 3.30 bussen tillbaka till stan. Väl hemma i Manhattan igen så skyndade jag mig på HM för att köpa nya svarta byxor. Använde svenska kortet.... fan.. haha.. Hoppas på crosstown bussen och gick sedan för att köpa vin. Vilket funka fint den här gången också. I lördags var det provsmakning på Tequila...... fy fan va äckligt, brände sönder tungan.

Nicole kom hem till mig runt sex tiden och jag började göra i ordning mig. Anna kom lite senare och nu väntade vi bara på Malin. Beställde hem mat, vilket tog typ 1 timme att få hem. Men gott var det. Fast nästa gång käkar jag nog hellre där så maten är varmare.. haha...

Vid halv elva tiden drog vi till förfest hos ett par svenska killar. Dom bor på 45e våningen med fetaste utsikten över Empire State Building. Värsta bra musiken och härligt folk. Vid ett tiden drog vi till Veranda. Och som jag borde vetat, lika trångt som vanligt. Spelar någon ingen roll vart man går, det är nog lika fullt överallt. Staden har ju ändå typ 8 miljoner invånare.. haha..

Nicole och jag var hemma vid kvart i fyra. Somna gott och vakna vid tio tiden. Chillade sönder, kollade SATC och sen mötte jag upp Nicole och Linnea i parken på eftermiddagen. Somna på filten innan dom kom också.. haha. SÅ SKÖNT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback