den ständiga frågan


Hur ska jag kunna leva någon annanstans än här sen?????????????????????????????

Jag har haft en super dag idag. Jag började med att ta en promenad imorse, värt att veta att jag inte varit på gymmet alls den här veckan (HEHEHEHHEHE), satte mig i solen och bara tänkte. Vart ska jag sätta mig i Åker?

Sedan hämtade jag barnen på skolan och gick direkt till Hippopark. Declan lekte på med en av hans klasskompisar och Madeleine likaså. Vi var väl där nämare två timmar. Satt och prata med en annan nanny. Hon hade precis gjort slut med sin kille. Så vi prata mest om de.. Hon kanske ska ut på samma ställe som jag ska till imorgon. Så det blir bra. Efter parken följde dom med oss hem och lekte ett tag. Vid fyra tiden gick dom och samtidigt passa vi på att gå till affären för att köpa en ost till en maträtt. Självklart köpte jag fel, men det blev gott. Pasta med grillad kyckling och roasted red peppars med ost då då. Så nu har jag nog ätit pasta för ofta dom senaste två veckorna. Det är slut på de nu. Madeleine var så trött så ögona åkte igen på henne när vi satt och åt... stackarn.

Dom gick i säng halv sju, men Maddi är en kämpe och hur söt som helst!!

Kommentarer
» Amanda

Hejsan! Tack för ett underbart USAgrattis och för skönsången!! Visst ska jag ta med lite chips! Vilken sort?? Och idag är det en månad kvar!! :D :D Puss

2012-05-21 08:23:36
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback