även om jag inte borde

Så kan jag inte låta bli att handla om det är något jag verkligen vill ha och faktiskt behöver.
I måndags när jag var ledig åkte jag Anna och Nicole till New Port för att handla på ett Mall. Jag tog med mig pengar UTIFALL att jag skulle hitta något. Målet var att hitta ett par nya klackar. Och vad händer? Jo första affären jag går in på, så slår jag till. TJING- ett par steve madden pumps rikare!! Lite stora dock, så jag köpte till saker man sätter i hälen. Kan till och med behöva ett par till, om mot förmådan inte mina fötter svullnar :p

Måste träna att gå i dom lite mer, men sen är dom redo att dansas i!!!!

 


Kommentarer
» Jossan

Vad heter grejerna som man sätter i hälen?

Behöver sånna!

2012-05-17 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback