1, 12, 22

Dagar kvar tills det händer lite saker. Imorgon är det en dag kvar till Niagara Fallen. Känns som det var sjukt länge sen jag bestämde att jag skullee åka dit. Sen är det 12 dagar kvar tills mina BFFs kommer hit och 22 korta dagar kvar till min familj kommer, Emma kommer dock saknas..

Igår så fick jag finbesök från Hoboken. Lina ville ta en PW i fina Central Park. Men så fort vi klev utanför dörren så börjar det droppa från himmelen. Men vad är det, säger två fotbollsbrudar. Men när vi kommit 1/4 av rundan så börjar det åska rätt över huvudet på oss så vi hoppa igång och sprang resten.

Idag så har jag inte gjort mkt. Har börjat kolla på Greys Anatomy igen. Säsong 1. Och jag fortsätter med SATC.
31 dagar har det också gått sen jag och min syster slog vad om en sak. Så det känns riktigt nice också.
Men nu ska jag möta upp Nicole och Anna för en PW. Mina vänner, vi hörs!!!

PS!!! När jag kollade på videon JULIARESAN så upptäckte jag en inspirerande blogg. Helt otroligt vilken stark människa!!!  http://cancerlivsstil.blogg.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback