vilken underbar helg

Hej på er!

Jag är riktigt dålig på att uppdatera, det kan jag erkänna. Men som jag har skrivit förut så händer det ju inte så mycket på dom dagarna jag jobbar. Men nu i helgen har det hänt lite grejer.

I lördags så var det St Patrick's Day. Jag hade inga speciella planer alls och jag fick leta runt lite om det var någon som skulle kolla på paraden. Det slutade med att jag gick dit själv. Och lite tur var de, för det var inte så mycket att se faktiskt. Jag hade blivit förvarnad om att det skulle vara massa människor som gick runt och va fulla, men jag tror inte jag såg en enda.. haha. Paraden bestod nog mestadels av människor som gick runt och spela på säckpipa. Men nu har jag sett det i alla fall. Även jag tog på mig en grön tshirt för att "hedra" lite. Men det fanns dom som körde all in alltså. Grönt överallt var det.


Väl när jag var på paraden så skriver Lina och frågar om jag vill joina henne och Sandra för lite bio och middag.
Visst ville jag det. Så jag gick hem och tog det lite lugnt, gjorde en kladdkakssmet och började käka den.
Fick ångest och gick till gymmet.. haha. Sen for jag mot Sandra och Lina vid halv sex ungefär. Vi åkte till Newport, där finns det nämligen ett Mall. Vi gick runt där ett tag och jag köpte mig en ny kuvert väska och en glee tröja med Kurt på! :D

Sen gick vi och köpte BBQ chicken på ett ställe. Haha det kändes så amerikanskt att sitta och käka dom. Kvällen bestod sedan av bigbrother, prat och sömn. Riktigt skön kväll!! Björnväckningen <3

På söndagen vakna jag vid tio tiden. Skypade med Kristin. Sedan gjorde vi i ordning oss för frukost. Gick till ett dinder, vilket också kändes amerikanskt! Beställde Egg och Bacon, mummma!
När vi var klara där så åkte vi inåt mot stan. Lämnade min väska och sedan tog vi an oss Central Park. Mycket sol och snack, så härligt!!! Älskar den här stan!!!!!!!!


Fick sedan en underbart god middag med ett glas vin här hemma. En riktigt stor köttbit!!!!!!!!!!! har cravat en så länge nu. Vi satt och prata och jag inser verkligen hur mycket jag gillar den här familjen!

Tänkte också nämna nu att på söndag åker jag till FLORIDA!!!! niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.
Baseball på onsdag och lejonsafari på lördag. Ja jag lever livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback