tårarna bara sprutar

Tjena tjena!!

Denna helg har jag varit ledig. Typiskt är ju att man går och blir lite sjuker. Hosta, täppt i näsan och lite feber har varit mina hemska vänner i helgen. Har till och med snytit mig så att jag pressat ut tårar... kanalen fick väl så mycket tryck eller något! Men min bra vän har varit Josefin. Jag tog tåget ut till henne i fredags. Kom fram strax innan sju. Vi drog hemåt och satt där ett tag. Sedan bestämde vi oss för att bara ha en myshelg. Inget festande och istället bara chilla. Vi bestämde oss sen för att åka runt lite med bilen vilket gjorde att vi hade närmat oss Cheesecake Factory. Jag har aldrig ätit där så jag köpte mig en Dulche De Leche Caramel bit... Till min glädje var den inte alls något speciellt, vilket då också gör att jag aldrig behöver äta där igen!! :)

På lördag morgonen så vakna vi tidigt och vilket väder vi hade. Vi hoppa i skorna i våra pyjamaser och drog till en privat strand som Josefins familj är "medlemmar" i. Fint var det, men jäklar vad det blåste, så vi åkte hem lika fort igen. Sedan satt vi på altan och solade lite. Var så grymt skönt.

När vi hade fixat i ordning oss så drog vi till ett av New Yorks störta Mall... och ja det var verkligen stort och mycket folk.... Herregud tänkte jag, om det här hade varit Sverige på en sån fin dag hade alla solat! haha.
Jag köpte mig ett till par Levi's jeans short, denna gången var dom ljusa. Så nu har jag så det räcker i sommar.
När vi kom hem så chillade vi framför tvn och sen åkte vi och köpte thaimat och kom hem perfekt till National Treasure på tvn! Efter den filmen var klar så var vi inte uppe länge till.

Söndagen vaknade jag tydligen en timme senare också. Hade ingen aning om att man skulle ändra klockan! Men vi satte oss ute igen och denna dagen fick tröjan åka av för min del. Har fått färg och linjer!!!!!N USCH, så jag är glad. Slipper jag se ut som ett lik. Vi bestämde oss sen för att åka till någon strand och gå. Så vi for till Long Beach, södra delarna av Long Island. Vi insåg, nästan, vilket liv vi kommer leva i sommar... Det är helt sjukt.
Jag har då inte fattat det än.

När jag kom hem igår så mådde jag sämre igen. Så ipren och alvedon fick hjälpa mig lite. Och det har dom gjort. Väntar bara på att jag ska börja må igen... hahahaha
usch ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback