skatteåterbäring!! <3

Tjolahopp!

Igår så började jag vid nio tiden. Jag och Madeleine gick och handla rosor ungefär direkt när jag börja. Sen när vi kom hem så skulle M och M på lunch med några av deras vänner. Så jag och Declan tog en filt och lunchbags med oss ut i parken. Det var så skönt ute. Kom hem vid halv två tiden och sen var det snart dags för Svenska Kyrkan.
Väl på svenska kyrkan så träffar jag en svensk mamma där som själv var Au pair för 19 år sen. Hon hade bott i Bridgehampton, vilket är i närheten där jag bor och hon sa att jag kommer leva livet där ute!! :D

Sedan slutade jag vid fem och då så tog jag på mig löparskorna och sprang 5 kilometer. Efter de så tog jag det lite lugnt och senare på kvällen mötte jag upp Nicole i parken. Vi satt och prata och hade det riktigt trevligt, men då helt plötsligt dyker en Raccoon(tvättbjörn) upp så vi hoppa upp från bänken. Vi gick och satte oss på en annan och då helt plöstligt dyker världens råtta upp. Fy fan!!! Jag och Nicole bestämde också att vi skulle börja ses mer på kvällarna! :)

Idag, tisdag, så var det dags att kollahur mycket man får tillbaka på skatten. Och jag är lycklig om man säger så!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback