run run run run

Ett spinningpass började min morgon. Och till min glädje var den snygga instruktören tillbaka. Men............. han har förlovat sig. Jäkla skit. Där var det slut på den glädjen. Men han är ju fortfarande snygg att kolla på!!



Passet gick också jäkligt bra. Satte mig ner bara två gånger idag för att dricka vatten. Visst jag hänger inte med när man ska köra skitfort, det är så grymt jobbigt.

Igår så träffade jag Anna, Nicole och Linnea för lite snack. Det var trevligt. Tog en Sundae på Donken, mumma.
Sandra facebooka mig och fråga om vi skulle ha lite vinmys på fredag och det vill jag gärna. Ska bli otroligt varmt.
Solen har även kikat fram idag så det blir nog närmare 20-25 grader idag säkert!

Och just ja, Florida på söndag! Just saying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback