mmm....mango

Just nu är det den meningen som gäller. Men när jag kommer hem så har faktiskt bestämt mig att jag ska få börja äta en chokladkaka i månaden! Haha, det låter bra nu, men vi får väl se vad som händer.

Igår så var jag och Declan på playdate. Vi gick direkt med det andra barnet till the hippopark, nere på riverside.
Det var jättefint där så måste verkligen gå dit och sätta mig någon dag när väder är fint.
Och det var de igår och idag med. Vi har redan tolv grader ute och klockan är åtta på morgonen!! NU vet jag ju inte om det stämmer helt men ändå. Så vid halv tio ska jag möta upp Anna och Nicole för en liten powerwalk i parken.

Trodde jag skulle bli sjuk igår kväll. Åt massa frukt, så det var gott. Men jag vaknade mitt i natten och slängde i mig en ipren faktiskt, vände mig i sängen så jag låg där fötterna brukar vara och så sov jag som en stock. Vakna av mig själv nu, så det var prima. Nu ska jag snart äta det godaste målet på dagen, frukost<3

Pratade med Josefin igår också, vi ska baka bullar och chokladbollar i helgen. Vi ska åka försöka planer in en trip till Washington DC i april! Då ska det vara jättefint där nere för Cherry Blossom träden blommar!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback