kräkis

Tjolahopp!

Idag så tog jag mig tillbaka till gymmet. Är lite ledsen att jag missa gårdagen, men jag ville inte börja förtidigt.
Imorse mådde jag bra så då slog jag till. Det kändes att jag vara lite krasslig. Gjorde det mesta på den enklaste nivån idag. När jag kom hem så pratade jag med mamma och pappa ett tag. Pratade om allt och inget. Lika skönt som vanligt! Just nu har jag också gratis till alla hemtelefoner, så om någon vill att jag ringer, säg till!!!

Började jobba vid ett idag. Declan hade varit hemma idag också för att han hostat så mycket. Vid halv tre så hade Madeleine och Maggan åkt till ballet och då var de vår tur att gå till Construction. Så när det var dags för pee pee så blev han världens jobbigaste unge, ville inte gå dit, inte kissa och sa att han ville sova... Sen kände jag och Linnea på hans panna och ja febern var tillbaka, så det var ju inte så konstigt att han inte ville gå. Och tur var väl att vi stanna hemma. För när vi sen skulle gå och ta medicin så hann vi inte mer än in i köket tills han kräktes. Det var det brunaste kräken jag sätt och den spruta ut en meter!!! Så att han var en liten jobbig unge, det kan jag förstå. För jag är nog inte heller så glad av mig när jag vill spy.

Så vi satte oss och kolla på Cars och sedan när dom andra kom hem så gick han och la sig. Så jag och Madeleine åt mat. Kollade sedan på Ariel, efter det var de läggdags. Men där kom det fram en dam som inte ville sova. Börjar gallskrika och total vägrar. Så jag ger henne 5 minuter att leka och sen är det dags. Men skriket kom igen.
Jag tog henne till mitt rum och där lugna hon ner sig. Så vi gick in och la oss. Såklart har Declan vaknat och går ut från rummet, vilket gör så att jag följer med honom ut för att fråga vad det är. Då kommer Madeleine ut och vill leka.. Gallskrik nummer tre. Fick henne i säng och sedan somna hon på 2 minuter. Den tjejen var trött.

Så nu sitter jag här, hostar lite grann. Men en god fruktsallad inväntar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback