jag klagar inte! och glad är jag :D

Hejsan från värmen.
Igår så spenderades först med att åka med Maggan till Walmart. Köpte solskydd och cykelbyxor, det kan jag redan nu rekommendera till ni som ska komma och hälsa på mig.

((( UPDATE; KICKI OCH JENNIFER SKA KOMMA TILL MIG DEN 11 JUNI :D Vi ska bo på hotell mån-ons och sen ska vi ut till Southampton. Sen kommer vi antingen vara i stan en eller två dagar i slutet också :D :D)))

Så otroligt glad att dom kommer, trodde inte att dom skulle göra det :D :D  Cykelbyxor och klänningar! Det kommer inte gå och leva i något annat.. haha. Sen så fortsatte dagen med bad, lek på stranden och lite annat.
Vid halv fyra tiden så åkte jag och Linnea, mormorn, iväg för att shoppa lite.

Jag är nu ägare av en Polo Ralph Lauren stickad tröja, och jaha tänker ni nu.. Ännu en stickad tröja. Men vad ska jag göra? Jag är ju bara dum om jag inte köper en sån när den kostar 40 DOLLAR!!! Sen köpte jag mig även en tunn regnjacka för 30 dollar ungefär. Den är jag riktigt nöjd med för jag behöver verkligen en. Så nu är det bara Hunter stövlarna som väntat. Köpte mig också två vanliga linnen från Macy's. Vi åt god mat på ett ställe som heter Crackel Barre, tror jag. En köttbit och bakad potatis, mummma!!

Röd om ryggen blev jag också igår, så aloe vera inköptes samt lite kakor och chips..hihiiiiiiiiiiiii kommer bli en super dålig vecka för träningen..

Men idag då, tisdag, så har det bränt på rätt rejält. Brun är jag väl inte. Men jag är inte blek iaf. Så det är skönt. Jobba vill jag väl inte påstå att jag gör så mkt. Leker ju mest med barnen. Fick ett litet break så la mig och sola. Rätt som det var kommer svartaste ormen fram ur busken och lika snabbt var nog jag inne i huset.... USCH!!

Det har blivit lite dåligt med bilder.. Men jag lovar att det kommer komma :D
Imorgon blir det baseball!!! niccceeeeeeeeee


Bilden är tagen från våran backyard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback