i will never be the same without you

Tjenare folket!

Kom hem från gymmet för ett litet tag sen. Jag hoppas och tror att jag börjar se lite skilland på mig nu. Men how knows? Imorgon blir det nog dock att vila från gymmet för vi ska ha au pair möte på kvällen. Där ska vi få en kurs i självförsvar och dom sa att det skulle bli jobbigt. Så det får vi väl hoppas!

Annars då, jo jag jobbade igår. Madeleine hade ballet och det var min tur att följa med dit. Satan i gatan va varmt det blir i den där korridoren när alla kommer. Trodde jag skulle svimma för all luft försvann.... haha.
Cant imagine how it will be like in the summer........... Vill nästan inte att ska bli varmt på grund av det... haha.

Idag så har både Madeleine och Declan playdates. Jag ska antagligen gå med Declan och sedan får vi väl se hur det blir. Är redan jättefint väder ute idag. Så jag hoppas vi kan vara ute i någon timme.

Längtar ihjäl mig till helgen också. Jag är ledig. Jag och Josefin ska mötas upp här i stan på lördag och kolla på Melodifestivalen! Det ska bli roligt. Sen ska vi ta oss ut till henne. Jag hoppas på att få göra chokladbollar... MUMS :D


En utav alla ute kvällar i somras/höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback