I like how it feels

Tjaaaaaa

Hur är läget?
Med mig är det bara bra. Längtar tills imorgon, då har jag och Kicki återigen slagit vad om att inte äta något dåligt. Denna gången är det 200 kronor det gäller! LISA TÄNK FLORIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår så var jag ledig. Började med ett spinningpass med min underbart snygga instruktör <3 heehehhe

Fast jag skulle inte bli förvånad om han glider på andra sidan av stängslet.... Men men............
Efter det gick jag hem och stressa gjorde jag ju inte direkt. Hade absolut inga planer på vad jag skulle göra, för alla jobbade så. Men tillslut bestämde jag mig att gå på The Metropolitan Museum of Art. Hade ingen aning om vad som fanns där inne. Det är i alla fall den byggnaden där Gossip Girl äter lunch i första säsongerna. Men där inne var det som man steg in i en annan värld. Det var massa egyptiska saker. Riktigt ballt faktiskt. Ska lätt gå dit flera gånger.

Det där är en wine cooler. Det skulle vara något va mamma?

Var inte där så länge. Kilade över till Steve Madden i hopp om att hitta stövlar. OCH YES, äntligen fick jag i mina vader i ett par som inte var fula, utan riktigt snygga! :D Dock fattigare, så nästa vecka får jag inte göra av med mer än 50 dollar!!!!! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback