F L O R I D A

Jo men hejsan! Just nu ligger jag här i sängen i Florida. Flyget kunde inte ha gått smidigare och det tog nog bara närmare två och en halv timme att flyga. Så det var ju inte alls farligt.
Värmen då, jo men den sitter fint. De skönaste är nog att det är varmt i luften också. Vi gjorde inte mycket mer än att barnen bada i poolen och sen var det dags att sova. Men det kommer bli en underbar vecka.

I fredags så åkte jag och träffade Lina, Sandra, Anna och Sara i Hoboken. Vi åt tacos, blåbärs- och jordgubbspaj och drack lite vin. Tyvärr blev det en kort visit av mig för jag fick ont i huvudet. Inte pågrund av vinet utan att jag gått upp för tidigit och inte druckit tillräckligt.

I lördags så mötte jag upp dom tjejerna igen. Men innan det så köpte jag mig en ny bikini på Victorias secret. Den var lite mer neonig än vad jag sett i provrummet, men det blir snygg när man är brun!

Sen mötte jag upp dom inne på DSW, vilket är en skoaffär som säljer märkes skor för billigare pris och där blev jag med ett par skor också.. Lite ångest, men va fan. Jag lever bara en gång och det  är nu!
Efter det så köpte vi lunch på Whole Foods och satte oss i Union Square parken och åt. Sedan började vi våran shopping trip. Det tog flera timmar att komma dit jag ville och sen orka ingen av oss direkt shoppa. Eller jag stod nog mest för den gnälliga delen om att jag var hungrig. Så vi satte oss på ...... inte värt att nämna hahaa....

Sen blev det dags ör bio. 21 Jump Street. Ni som inte sett den. SE DEN NU!!!!!!!!!!!!!!!! Serrri, boka biljett nu. Så bra var den. Ska lätt se den igen. Och så ska jag se Hunger Games och American Reunion. Vi ska nog ha ett maraton innan vi ska se den :D Hur nice? Jäkligt nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback