extra ledig

Tjenare tjenare!

Dagarna rullar på som vanligt. I helgen var vi ute i Southampton. Där bjöds det på potatisgratäng(MUMMA), childrens museum, upptäcksfärd med mera. Jag körde även lite bil och det är alltid lika skönt att få sätta sig bakom ratten igen.

Idag (måndag) så började dagen med att möta Susan för att gå till gymmet. Idag var det killer workouten.
Bishop heter han som håller i passet och fy fan.... Han verkar ju vara the terminator eller något. Det är jobbigt. Tror inte att det finns någon så bra i Strängnäs. Jag hatar honom, men jag älskar han också!! haha

Sen när jag kom hem hade jag fått mina silkesdroppar och silver schampoo. Och när jag kom ut ur duschen så fick jag sms av Maggan där hon sa att jag fick vara ledig för att det varit en så lång helg. Skönt tänkte jag!
Det jobbiga med att vara ledig en vardag här i city är att många andra är inte det. Så jag shoppade ju såklart ännu mera. Wips så var lönen  borta................................................... Köpte mera saker på HM........... Sommarkläder iofs. Hitta Levis shorts också så det var väl nice. Men nu är det Florida som gälller!!

Lite sånadärna hade ju inte suttit fel!!! Svenska chips är så jäkla goda!!!!!!!!!!!!! :D

Skaffade så jag kunde ringa gratis hem i 30 dagar också. Så ringde till mamma, Margareta och Kennet och farmor. Jäklades lite med pappa också och ringde till hans jobb 2 minuter innan dom skulle stänga ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback