vart är baren?

Nu efter fem dagar med familjen, så är känner jag att vila står högt upp på listan just nu.
Har nog aldrig gått så här mycket i hela mitt liv som jag gjort under denna månad.
 
Vid halv sju tiden stod jag utanför våran ingång och väntade på att mamma, pappa, Amanda och Henke skulle komma. Och efter några minuter dök dom upp i taxin och allt kändes som vanligt!
 
När dom fått byta om lite så drog vi ner mot times square området. Först blev det lite mat för dom, och det var väl de som prioriterades på denna resa, öl och sightseeing.
 
På fredag morgonen vakna alla tidigt. Lingongrova och något potatisbröd. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT!!
Seda drog vi vidare mot frihetsgudinnan. Ground Zero gjordes också. Sedan åkte vi till 34e gatan och gick på lite affärer. Pappa hitta två par jeans vilket verkligen är en ovanlighet.
 På kvällen lagade jag min älskade kycklingrätt.
 
Lördagen blev Carries trappa, flatiron buildning och massa affärer. Söndagen blev parken, Brooklyn Bridge och Top of the rock. Måndagen så blev det Museum of Natural History och mera shopping. Varje kväll kollade vi också på en film som utspelade sig i New York.
 
Även om vi hade våra stunder vi inte kom överens så var det så skönt att ha dom här. Tisdagen blev dock lite mindre rolig, då vi fick lite tråkiga nyheter hemifrån och jag började fundera på att åka hem...
Men just nu verkar det inte behövas.. Men annars var det en kanonresa!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback