slut på semestern...

Ja, nu var det härliga slut. 3 veckor har gått och det känns som 5 dagar. Har nog haft den bästa ledigheten jag kunnat haft och jag är så tacksam. För tre veckor sen var jag så trött på au pair jobbet. Det kommer jag nog vara rätt snart igen. Men jag har faktiskt saknat Madeleine och Declan. Fast värt att nämna är att jag är ledig varje dag från 9-3 ungefär tills jag slutar jobba i höst, så jag ska inte klaga.
 
Det värsta nu är att jag inte har något att längta efter, mer än att få komma hem, vilket gör att man längtar lite extra.
Men det är bara 3 månader kvar nu. Två månader ska spenderas i Hamptons. Jag ber att jag hittar folk att umgås med där ute. Linnea kommer i alla fall komma ut i Augusti så det är kanon!
 
Sandra mötte upp mig igår vid bion. Magic Mike var på schemat och åhhhhhhhhhhhhhhh vilken man!
Grymt bra film, men besviken på andra halvan av filmen. Den hade inte behövt haft någon handling. Dom kunde bara fått stått där och dansa på sina fina kropppar!! Sedan drog vi hem till mig, beställde thai och satt och spana in killar. Mumma. Svenska killar har något speciellt!
 
Idag väntas handling av mat. Vet inte när familjen kommer hem, så blir en lugn dag idag också. Skulle ju egentligen varit i Hamptons med tjejerna, men eftersom familjen kommer hem vill jag vara här och hjälpa till.
Om man ändå blev så här svettig lite oftare och tog tag i träningen.................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback