HOTT, ballet, 72 dollar, reservoir, besök!

Its getting hot in here!!! och ja det kan man verkligen säga. Hela staden känns som en bastu!
 
Baletten var så fin. Orkestern var hur grym som helst och man kändes sig otroligt mycket som en upper east sider när man stod där framför Licoln Center!
 
Idag så vakna jag till besviknelse redan klockan nio. Så jag kollade lite på Sex and the City 2. Sedan drog jag mig till Whole foods för att köpa mat. Tanken var att jag skulle köpa mina två favorit rätter. Köttbit med paprika sauce och chicken parmigiano reggiano. När jag väl hittat ingredienserna till den först nämna så går jag till köttdisken och ber om 5 bitar kött. Chocken jag fick när priset landa på 72 dollar var obeskrivlig. Inte ens jag kan lägga så mycket för 5 köttbitar. Så det fick bli spagetti och köttfärsås! haha
 
Nu har jag nyss kommit hem från en runda runt the resevoir i den stekande värmen. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för Amanda, Henke och mamma och pappa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback