en dag på stranden

Tjenare.

Igår, lördag, så bjöds det på myskväll hemma hos mig. Jag, Anna och Nicole lagade baconlindad kyckling med sallad. Så gott. Senare kom även Lina och Sandra och då käkade vi jordgubbar och kollade på Shark Night. Så rolig film alltså... haha snygga killar var det i alla fall. Lyssnade även på massa schlager eftersom Lina är ett fan av de.
MAssage bjöds det också på. SÅ SKÖNT!!!

Men idag så blev det andra bullar. Vi åkte ut till Coney Island och låg på stranden hela dagen. Åkte Pariserhjulet och käkade på Vapiano. Just nu chillar jag hemma. Är lite bränd under brösten........................hehe eller ej.

Är glad över att vara slut efter en helg. För då kan jag sova ordentligt för imorgon kommer ju mina efterlängtade vänner Jennifer och Kicki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kärlek!

Kommentarer
» Beundrare

Kristin är så gudomligt vacker och underbar tycker Jag.

2012-06-11 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback