6 dagar

Ja det var 6 dagar sen mitt senaste inlägg och idag är det 6 dagar kvar tills Jennifer och Kicki kommer!!! :D

Helgen spenderades ju som sagt i Niagara Fallen. Vid kvart i sex gick jag upp i fredags och börja göra mig i ordning.
Halv åtta var jag vid pennstation och strax därefter hoppa jag på buss B som skulle ta mig till Fallen.
Två stopp och 11 timmar senare så var vi framme på hotellet. Jag och Josefin skulle delat rum med två tyskar, men vi bytte så vi fick dela med Ida och Hanna, som Josefin kände. Visar sig att Hanna är från Eskilstuna och att hon är nog den enda som vet var Åker ligger.. haha

Väl framme så ska vi ju då gå och köpa lite vätska. Så vi trippar ner för den nästan orealistiska staden i Kanada. Det var så litet och påminde om Alanya lite. Allt bara låg helt ihop smetat. När vi blev nekade att handla i taxfreen så gick vi tillbaka och förbi hotellet för att sen hitta systemet. Av ren glädje ropar jag först till när jag ser Rekordelig cider men när jag såg Apple Sourz så börja jag nästan böla!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH MIN ÄLSKLING <3

Fixade och klara så börja vi ha förfest på rummena. Och här var det ingen som klagade även fast vi var jäkligt högljudda. Sandra och jag sjöng till Justin Bieber mellan varven jag blanda P2 som alla tyckte var gott!
Vid halv tolv tiden så drog vi till en klubb. Garvade så mycket där inne. Kom hem runt två och somna snabbt därpå.


På lördagen så ringde klockan på åtta. Upp och äta frukost för 20 dollar... Lite surt. Kan ju säga att dom verkligen tjänar pengar på att ha ett fall vid sig. Sen vid kvart i tio så gick bussen, som tog ca 5 minuter att gå, till Maid of the Mist. Det är alltså den båten man åker vid fallen. Lite mulet var det så en blåregnkappa gjorde susen. Det var ritkigt ballt, men efter ett tag gjorde jag allt för att inte bli blöt istället. Efter det så gick vi längs med Fallen.

När vi kom till hotellet så hoppa vi i bubbelpoolen och satt i bastun ett tag. Fixade oss och gick till en resturang. Jag tog en köttbit,mmm så gott. Senare blev det mer breezer och sourz, och efter det for vi ner till att se fallen med massa färger. Ja det var ju en besvikelse.. Sen gick vi värsta omvägen till klubben och jag hade värsta klackarna.......... haha

SÖndagen bestod av bussresa och bussresa. Men det var ändå roligt att göra något annorlunda!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback