3 veckors semester, ja tack!

Åh så var det dags för lite ledighet. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag känner verkligen att jag behöver en liten paus i barnvakts jobbet nu så det kom verkligen lägligt.

Igår så firade jag ledigheten med en utgång med fina tjejer. Jag jobba till halv elva, tog en taxi ner till River Side och mötte upp tjejerna på Boat Basin. Ett halvdant, dricka ur plastkopps ställe, men mycket yngre folk och en strawberry daiquiri kostade 8 dollar, så det är ju överkomligt. Det var jag, Nicole, Anna, Sandra och Lina.
Lina mådde dock inte så bra, så hon kilade hem och vi andra drog oss ner mot greenhouse.

Väl inne där så sippar vi på några drinkar ;)... internskämt, och Chris Brown är tydligen där, jag ser dock inte honom, men Nicoles hjärta hoppar nästan hur kroppen när hon försöker dra med mig ner. Jag sitter och pratar med en kille som tror att han är något. Väldigt fina bilder hade han på sin mobil..

Sen hade vi inte bara en som däckat på subwayen, utan vi hade en dubbeldäckare igår! Alltid lika roligt!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback