YOLO

Tjenare!!
 
Ligger i min säng just nu och är så nöjd över mitt hår. Malin kom hem igår så idag klippte hon mig. Vilken befrielse. Hon var så duktigt och jag är riktigt nöjd över mitt beslut att låta henne klippa mig istället för Omar.. Jag menar 90 dollar är mkt pengar. Ska antagligen bleka håret med citron också!! :D
Imorgon slutar båda vid fem, så vi kanske ska till Outletsen eller kolla på en bio..Men om jag ska handla, måste jag ta pengar hemifrån.. och då vet jag att jag inte kommer spara ihop pengar här för att sen ta med hem.. Så vi får se :D 
 
Annars idag så har jag jobbat på. Simmade såååååååå himla lite idag att jag inte ens vill skriva hur länge de blev..
Men imorgon ska jag springa. Så det blir nog bra. Hoppas jag! 
 
 

Kommentarer
» Amanda

Vi vill se bilder på håret! :)

2012-07-18 12:34:53
URL: http://Amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback