the dark knight

Hejsan.
 
Vilken dag det varit. Började jobba vid åtta. Vakna tio i sju. Och sen börjades de.
Dagen gick riktigt bra.  Lekte med barnen ute, baka kakor. Men sen händer dom sakerna som gör att man verkligen vill få slut på det här jobbet... Det är jobbigt att inte kunna bli arg ordentligt.. För det kan man inte när man jobbar med 4 åringar... Tiden går väldigt sakta här ute.. Känns som att det helt plötsligt är ett halv år tills jag ska hem..
 
Efter jobbet, mötte jag Malin för en liten promenad. Alltid lika trevligt. Sen åkte jag hem och kolla The Dark Knight, och jag blev inte besviken för fem öre. Så nu ska jag se om jag ska gå på bio nu under mina lediga dagar kanske. Det vore ju inte fel alls. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback