Sag Harbor

Hejsan!
 
Igår på min lediga dag så sov jag lite längre än vanligt. Tog en spring och powerwalk runda här i skogen. Käka massa god frukt och solade lite. Åkte till några affärer och blev lite Victorias Secret saker och två nya festskor rikare! Så att slösa pengar här ute kommer nog inte bli något problem det heller..
 
Vid halv sex tiden åkte jag in till Sag Harbor och strossa runt lite. Hur fint som helst, och oj va mycket mer folk det var. Killar finns, så att säga!! haha... Gick in i lite affärer och blev en basklänning och The girl with the dragon tattoo rikare :D 

Sedan träffade jag Malin som bor här ute. Jättetrevlig tjej. Vi satte oss vid strandkanten och prata i någon timme. Hon gick frisörlinjen så hon ska även klippa mig när hon får sina saxar :D Hur glad blev jag??? :D
 
 
Men nu har jag precis ätit mina två, lite för löskokta, ägg. Simmat i 20 minuter och sen gjort lite styrkeövningar. 
Ska lägga mig i solen nu i någon timme och läsa min bok!
 Ha det så bra :D

Kommentarer
» Amanda

Så jävla duktig du är Lisa! Jag var också och tränade idag! Så skönt! Och vad roligt att hon ska klippa dig, jag skulle också behöva gå till frisören. :P Puss och Kram

2012-07-06 16:43:33
URL: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback