röd som en...

Hej!
 
Igår så åkte jag till Stranden i två och en halv timme. Under hela sommaren har jag använt minst 15 i solskyddsfaktor, riktigt duktig har jag varit. Men hittills, även om jag fått färg, så har jag inte blivit jättebrun.
Så igår struntade jag i det.. Resultatet blev inte lika lyckat som jag hoppats. Fin linje på halsen har jag och bikiniövdelen linjen var också super snygg..
 
Kanske blir brun om någon dag? haha
 
Idag, tisdag, så träffade jag Linnea en sväng. Så kul att träffa henne igen. Men nu har vi varandra nära i en månad :D Ska skypa med mamma snart, sen blir det att åka iväg och handla några presenter.. Kommer nog behöva lite pengastöd för min burberry jacka.. Går inte att leva här ute utan att handla.. finns inget annat att göra :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback