mer pengar till kläder

Tjena!
 
Nu efter att ha diskuterat med Kicki, Jennifer, Amanda och mamma, så har jag kommit fram till att jag köper en Iphone hemma istället med abonnemang. Telefonen blir till och med 100 kronor billigare om jag köper den hemma, så nu kör jag på de. Vilket betyder att jag bara har Burberryjackan på listan och någon schysst plånbok. Så jag kommer nog inte behöva oroa mig om att fylla min andra resväska sen.
 
Sitter fortfarande med bestlutsångest om när jag ska åka hem.. Det är ett svårt val..
 
Idag så har jag varit ute på en 4 km runda. Börjar komma igång igen nu!!!!!!!!!!!!!!! SÅ SKÖNT! Börjar jobba om fem minuter.. Och imorgon blir de att åka med Lina till CW Post. Vi ska ta en au pair kurs där ute,så vi blir klara med våra credits, flygbiljett- check!! :D
 
 

Kommentarer
» Emma

Då kanske iPhone 5 hinner komma tills du kommer hem, men du kanske vill ha 4S? Vilka månader är det du väljer mellan ang hemresa? Saknar dig. Puss

Svar: Ja, men jag tror inte den hinner komma här utan att kunna köpa abonnemang. Men om jag har tur kan jag ju köpa den i Sverige. Jag vet ju inte hur 5an kommer vara, och det dröjer nog ett tag innan man får se den. Nej jag åker ju hem i oktober.. Det handlar om vilken dag jag ska välja :)
Lisa Gustavsson

2012-07-12 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback