i mitt hjärtaaaa

Godmorgon på er.
 
För första gången på hur länge som helst så vaknar jag upp till regn, och då menar jag väldigt länge.
Igår blev det ingen springning. Men jag körde på med lite övningar istället. 
 
På kvällen så hade vi au pair möte här ute. Oj va roligt det var. Men , det måste ju göras så det är bara att göra de. Efteråt skulle några stycken käka, men vi gav upp för det var så mkt folk överallt. Så jag och Malin åkta till mataffären, som har öppet 24/7!!(SJUKT JU),och köpte jordgubbar. 
 
Ikväll ska jag förhoppningsvis åka in till min kära stad, NYC ! <3 Om jag inte kommer iväg ikväll så blir det imorgonbitti. Ska bli så kul att få komma in och umgås med mina vännner :))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback