i feel so alone on a friday night

Godmorgon!
 
Även om jag inte har något speciellt liv just nu här ute i Hamptons, så känner jag att mitt liv är på väg att sätta igång igen. Fick mejl igår om att resa hem. Innan den 3 Augusti måste jag bestämma mig. Satt med sidan uppe igår och fick beslutsångest. På ett sätt känns det redan som jag är hemma, fast i någon stuga långt borta från alla, men det är jag ju inte. Herregud, Manhattan, hur ska jag egentlligen kunna lämna dig?
 
Måste fixa lite saker innan jag åker hem, Iphone och Burberry Jacka står högst upp på listan. Sen ska jag antagligen åka ut till outletena här om några veckor igen. Måste fixa lite jeans och sånt. Men jag känner verkligen hur kroppen ställer in sig på att åka hem, även om det är månader kvar. Men det går ju så himla fort. Kändes som jag var hemma för en vecka sen!!!!!!! Så sjukt.. Tror verkligen det bara är vi Au pairer som förstår den här känslan!
 
Iaf, igår så blev det en springtur innan jobbet. Och jag är så stolt över mig att jag bara åt ett äpple efter maten igår. Tuggummina tar ju i och för sig slut snabbare. Men jag måste sluta småäta! 
Idag ska jag nog ta en simtur. Men det blir om någon timme för poolgubben är här! 
 
Här får ni en av mina favvisar just nu!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback