för 111e gången

I år. Imorgon ska jag sluta äta skit. Jag och Amanda slog vad ungefär två månader innan hon kom, att vi inte skulle få äta skräpmat. Jag höll det tills Jennifer och Kicki kom, men vi kom överens om att då fick jag äta.
Men än en gång har det ju gått över styr. Så imorgon, när sommaren börjar på riktigt, enligt mig, nu här, eftersom vi ska ut till Hamptons, så är det än en gång slut.
 
Så nu ska jag börja springa och simma varannan dag. Det borde göra susen innan jag ska hem. Längtar så mycket efter handbollen och fotbollen. Det är mer än ett år sen jag spela handboll nu!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt!!!
 
Är så trött också. Blev inte mycket till att sova  i natt när Madeleine och Declan vakna vid två tiden, klockan var ju åtta på morgonen i Sverige. Så vid halv fyra kom en pigg Madeleine in till mig och fråga vart chokladen var som hon fick som Tack av Kiicki och Jennifer för att få ha bott här. Trötta jag svara bara att det tar vi imorgon. Men hon svara att hon skulle leta. Varmt som satan har det varit i rummet i natt också.
 
Aja, ska snart sova. Ska nog kolla litee på Jurassic Park först bara!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback