chicken cobb with avocado

Hejsan!
 
Igår blev det en Spring/PW runda på 8,5 km. Sedan jobbade jag i några timmar. Efter de så mötte jag upp Malin för en till gång runda längs med beachen. Så där blev det 3 kilometer till. Vi bestämde oss sen att åka och äta. Jag hade ätit tre små pannkakor vid fyra. Så jag behövde faktiskt något mer.

Vi åkte till Panera Bread och jag tog en chicken cobb salad with avocado. Japp, ni hörde rätt. Det var tomater i den också, och jag åt och åt och åt. Det var så gott. Ni kanske tycker jag är töntig, men jag har alltid varit kinkig och nu äter jag allt möjligt. Så stolt över mig själv!!!


Kommentarer
» Kicki

Snygg!!
Fan vad duktig du är med träningen också...

2012-07-29 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback