cause baby you're a firework

Ah men hejsan!
 
Igår så hämtade jag barnen från Camp och sen åkte vi hem till poolen. Badade ett litet tag innan vi gick upp för att gå in och rita lite. Vi bakade även mint chocolate chip brownies. Och nej, det är inte så komplicerat. Inte när man bara behöver smälta smör och knäcka äggen. 
 
När jag hade slutat så skrev Malin och fråga om jag vill joina henne och en till au pair på stranden för att kolla fyrverkerier och det ville jag ju. Så jag körde till Cooper Beach och fick se många fina fyrverkerier. 
 
Idag börjar jag klockan tolv. Ska försöka ge mig ut på antingen en springtur eller en PW. Sen imorgon är jag ledig. Så då får jag se vad som händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback