bästa frukosten

Godmorgon!
 
Jag har inte varit uppe så här tidigt sen mina föräldrar var här tror jag. Ja, förutom när Madeleine vaknat och Maggan  kört Tim till bussen, men i alla fall så är jag så ovan med det nu. Vaknar som vanligt innan klockan när jag har ställt den eftersom jag aldrig ställer klockan.. Jag har nyss ätit havregyrnsgröt med massa jordgubbar och blåbär, så det kan nog inte bli så mycket bättre? Jag håller mig i alla fall mätt till ett tiden med gröt i magen!
 
Jag kan inte säga att jag är speciellt taggad på att plugga i helgen.. Det jag ser framemot är jag kommer vara två timmar i stan!! Jag har inte varit där på snart två veckor. 
 
Igår kollade jag på Fight Club, ja jag vet hur har jag inte kunnat sätt den än, den var faktiskt riktigt bra. Lite små seg i början kan jag tycka men det kom igång sen och var riktigt intressant. Det är sjukt hur konstiga saker kan bli i ens persons huvud.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback