att packa

Hej!
 
Efter många om och men hann jag med bussen igår till stan. Så vid halv elva tiden var jag hemma igen. 
På ett sätt måste jag säga att det är rätt bra att jag är i Southampton över sommaren, så jag vänjer mig att vara ifrån stan.. Tråkigt men sant. Jag kommer verkligen sakna den när jag åker hem!!! 
 
Men meningen med det här inlägget är att jag, bara över en helg, har en full handbagagge väska med mig. 
Hur ska jag då få med allt hem i två väskor. Jag tror ju att det kommer gå, men det ska bli riktigt kul att se.
Under året har jag, vad jag kunnat räkna till, köpt 13 eller mer skor... i och för sig är fem par redan hemma, men ändå.. Förhoppningsvis kommer det lösas sig fint. 
 
Idag, om ungefär en timme ska jag möta upp Lina. Sen ikväll joinar Sandra oss. En spelkväll ska vi ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback