Activia

Tjenare!!
 
Igår på min lediga dag så åkte jag till stranden, tyvärr blev det en missuppfattning gällande bilarna, så jag fick åka hem efter en stund. Men det gjorde inget för jag har ju en pool att ligga att sola vid. I alla fall var vågorna vid stranden sjuka.. Skulle ju egentligen inte bada i havet något mer, med tanke på den stora hajen, men att gå i vid kanten kan ju inte göra något? Förutom att man blir dränkt! Man hinner verkligen inte förbi vågorna, så dom splasha ner hela mig... lite pinsamt eftersom jag var helt själv.. 
 
Efter att ha solat och tagit det lite lugnt tog jag mig ut på en spring och PW runda. 9 kilometer gjorde jag. Och jag gjorde väl ungefär 50/50 av springen och PW. Är nöjd faktiskt. Vill inte komma hem och se ut som en donut.. 
Sen åkte jag till affären och köpte mig jordgubbar. Mamma, dom är ännu godare nu!!!
 
Idag så börjar jag klockan halv två, så om en timme. Har simmat i 20 minuter och gjort en 10 minuters träningsvideo och lite andra övningar. Just nu sitter jag på altanten och äter Activia.. trott eller ej, men jag äter yogurt numera.. Herregud, har jag vuxit upp?? 
 

Kommentarer
» Tuss Gustavsson

1.Hoppas hajen är borta!!!!
2.Har gett upp jordgubbarna här TA MED HEM!!!!
3.Äntligen kan jag köpa Activia o dela med nån JIPPIE!!!!

Svar: Ja visst är det bra!! Gott är det också! Kanske för att det är 14 gram socker i.. haha
Lisa Gustavsson

2012-07-09 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback