4th of July

Hejsan!
 
Idag så är det USAs nationaldag. Så vid halv tio tiden åkte vi in mot Southampton för att kolla på paraden. Vi stannade inte så länge men det var ändå kul att se. Det var så många människor och tydligen så nu har det kommit ut tusentals till Hamptons för att spendera sommaren. Paraden var väl inte så mycket att se mer än Baseball killarna. Annars var det bara varmt och fuktigt.. haha
 
Har varit i poolen två gånger idag. Kommer nog bli många turen ner i den poolen. Men jag klagar inte.
Och nyss har jag ätit mig proppmätt på grillad kyckling och grönsaker. Jag är så himla stolt över mig själv att jag äter mera saker nu. Grönsaker är så himla gott och när man blandar det med annan mat är det en senastion i munnen!!
 
Imorgon är jag ledig. Så jag kanske åker till stranden. Men jag ska inte bada mer i havet för en vit haj syntes för några dagar sen som var 5,5 meter. Så jag skippar nog havet. Annars ska jag nog åka in till Sag Harbor och gå och kolla runt lite. Annars om någon vill skypa imorgon så kan jag de :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback