16 par

Hejsan!
 
Och bara över två dagar gick man från att ha köpt 13 par skor till 16.. Herregud. Jag känner inte igen mig själv. 
Men det har blivit ett par boots, som ska komma idag och jag hoppas att dom är snygga och passar mig. 
Igår blev det två par vita converse som jag ska ha tills jag kommer hem. När jag får två par skor för 60 dollar.. Vilket är 420 kronor, när ett par hemma kostar 700 spänn, då passar man på! 
Men nu är det shoppingförbud tills den 18 augusti, då ska jag antagligen köpa min burberry jacka!! :D
 
Idag ska jag ge mig ut på en springrunda. Jag har varit lat nu ett tag och jag pallar inte mer. Jag vill ha någon att springa med. Hatar att träna själv. Jag vill tävla mot någon....
 
Funderar på att färga mitt hår. Har ju en ordentlig utväxt nu, så man kanske ska gå lite mörkare??Mitt hår nu är ju gult, grönt, och ja alla möjliga färger! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback