1 timmes shopping

Hejsan!
 
Igår efter många om och men så kom jag och Malin äntligen iväg till Tanger outlets. Vi hade bara lite mer än en timme på oss att kolla några affärer. Men under den tiden hann jag köpa 3 par jeans och 6 par victoria secret trosor. Så det var inte fy skam de inte. Men nu ska jag inte låna mer pengar hemifrån, utan nu får jag vänta.
 
När jag kom hem därifrån så skypade jag med Allison från min förra värdfamilj. Pratade lite med Nickey, mamman också. Dom vill så gärna att jag ska komma och hälsa på. Jag får se hur jag gör, om det finns tid till  de. 
 
Förhoppningsvis!! kommer jag ut på en springtur idag.. Blivit väldigt dåligt med träning den här veckan.. 
Jag måste börja köra varannan dag så jag inte blir så lätt uttråkad!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback