vaaaaaarförrR?

Tryckte jag i mig den där jävla popcornpåsen? Okej, popcorn är bättre än chips och annat.. Ca 500 kalorier åt jag på 10 min.. Men det är inte en ursäkt????? SVAGA LISA:..............Zumba var inget för mig så jag laddar nu ner Jillian, från Biggest Loser, tränings DVD. Hoppas den passar mig mera. Jag var ute och sprang idag igen. Går bättre och lättare redan! Men jag ska köra ett pass nu med Jillian innan jag sover.

Dagen började med att jag skulle kolla på bio med Sandra. Men det visar sig att filmen skulle gå halv tio på kvällen istället. Rätt stor fail.. haha. Men vi gick runt i lite affärer och jag blev en stickad tröja rikare. Den ska användas flitigt i vår med short och vågigt hår <3

Jobbade på som vanligt. Började vid ett. Gick ut med barnen med det var iskallt. Så vi gick in och baka, lekte i lekrummet i källaren och sen kollade vi på Hitta Nemo. Lugn dag och jag känner hur trött jag är för att jag inte äter som jag brukar. Men bra är väl det på ett sätt eftersom jag inte småäter längre och om jag gör det är de frukt!

Nu hoppas jag också att Kicki får höra från familjen härifrån. För då ( HOPPAS HOPPAS) kommer vi spendera en sommar tillsammans iaf <333333

Kommentarer
» Kicki

Fan då Lisa.... Men Man måste ju göra misstag i början annars är man omänsklig haha! Så nu kör vi stenhårt och får verklgen kämpa för att bli fit ;) så vi kommer vara så jäääääävla snygga i sommar hihi :D :D <33333

2012-01-14 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback