one for the money

Hej hej på er.

Dom senaste dagarna har sprungit förbi som alla andra också gjort.
I fredags så var jag och kollade på bio med Anna och Nicole. Vi såg One for the Money. Den dög väl, var rolig till och från. Men det var ju i alla fall något annat att göra än att bara sitta hemma. Jag unnade mig en stor popcorn, och jag ska säga att dom är kanske som en medium uppe på heron, för att jag klarat springa 4 miles! Vilket är 6 km! Så det var jag värd. Lite ångest hade jag för jag åt en popcorn påsedagen innan också.. haha.

Efter det gick vi och satte oss på Cold Stone Creamery, vilket är en glass kedja! Lite mera unna. FY FAn vilken god glass. Jag tog en Birthday Cake Remix. I den var det Cake batter ice cream, brownie och fudge. Egentligen skulle det vara sprinkels också men dom tog jag bort! hehe. Det var en trevlig kväll.

Det hade och har varit en lite jobbig vecka med barnen. Tim har inte varit hemma så mkt vilket gjort att barnen vill bara ha sin mamma när det gäller ungefär allt. Men who am I to blame them? Jag menar vilken unge vill inte ha sina föräldrar? haha. Nu är jag i alla fall ledig måndag och tisdag. Så ska nog kolla på en till bio och försöka ta mig runt stan och kolla runt.

Men nu ska jag äta frukost.. Frukt blir det men vad mer? Vore så gott med limpa en dag som denna!


Kommentarer
» Kicki

Mmmm fan vad god glassen lät!!!

2012-01-29 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback