new haircut

Tjena tjena!

Idag så började jag dagen med en springtur i den fina vårvädret. Det är så konstigt här, ena dagen är den -11 grader ute och nästa är det 10 grader varmt. Anna joinade mig idag. Vi gick the lower loop och sprang sedan the reservoir. Det gick riktigt bra idag. Både vi två höll högre tempo än vad vi brukar. Så nu har vi sagt att vi ska springa tillsammans minst en gång i veckan!

Efter det gjorde jag mig i ordning för att klippa och färga håret. Kom dit några minuter tidigare. Men sen var det igång. Omar var riktigt duktig. Färgen blev inte mkt annorlunda än vad jag brukar ha, men det gör absolut inget, det är ju blont!! :D Klippte min lugg lite mer också så man kan locka den snyggt. Och jag är ju också en sucker för bra hårprodukter så det sluta med att alla mina pengar försvann........... Nytt shampoo och balsam för 350 spänn....... jaja, vad gör det om en vecka? hahaha


Jag kom hem ungefär vid fyra tiden och då skrev jag till Anna, för vi skulle äta middag tillsammans. Vi möttes upp vid fem och gick till ett diner. Riktigt amerikanskt var det. Vi beställde först in pancakes för att testa riktiga amerikanska. Söta var dom allt men ändå goda! Sen tog vi båda Turkey Burger med fruktsallad till.




När vi ätit klart så gick vi in på lite affärer. Barnes and Nobles blev ett stopp och jag köpte min första bok.
Jag ska nu bryta trenden som jag har att inte läsa böcker innan film. Jag köpte The Lucky One av Nicholas Sparks, Zac Efron har huvudrollen i filmen! Jag hoppas den är bra och att filmen kommer vara likså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback