don't stop

Månadens mål är ännu en gång gjort. Fast jag ljög lite när jag skrev 3 km, det är bara 2,5. Men jag längtar till den gången jag går ut och springer och det känns så jäkla lätt. Jag har suttit och kollat massa före och efter bilder på folk som börjat träna och det är ju ren inspiration. Om dom kan då kan jag också!!!! Nu ska jag inte sitta här längre och tänka att så vill jag se ut. För nu jäklar ska jag också se ut som jag vill.

Imorgon börjar jag halv tre. En promenad på 3 timmar borde göra susen? :D

Arbetsdagen idag gick fort. Jobbade bara fem timmar. Hämtade barnen vid skolan och sen så lekte vi till ungefär klockan 14:45. Då gick jag och handla och sen när jag kom hem så slutade jag. Jag gick med fyra kassar one block och jag höll på att dö.. Fy fan va jobbigt det var. Men nu 7 minutes abs work out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback