Åkt pulka i central park!


Tjena mittbena!

Igår så var jag som sagt ledig och än en gång så försvann mina pengar lika fort som vanligt...
Fast jag köpte bara saker som man behöver vilket är bra. Jag köpte ett par skor som är halvfodrade och vattentäta från Timberland, trosor, bhar och torrschampoo<3


700 kronor kostade dom här. Det är storlekt 37 och det går jag och gnäller över.. Va fan jag kan ju ha 35. Men dom hade ingen mindre storlek. Fast det är ett plus för jag får i tjockare strumpor. Men skon böjer sig precis över stortån och det är lite små irriterande. Får gå in dom helt enkelt. Men dom klarade två timmar i snön utan att bli blöta så det är ju ett superplus!

Efter det så mötte jag upp Sandra, Lina och Amanda. Vi åkte till Sandra som bor på Brooklyn. Vi skulle ha en myskväll med mat och film. Vi laga hasselbackspotatis och kött. Det var riktigt gott, även om potatis inte riktigt vvar klar, men här är potatis gott hur den än är tillagad för man äter det så sällan.
Sen kollade vi på The Notebook. Men jag åkte hem lite tidigare. Trevlig kväll med bra sällskap!



Idag så började jag jobba vid halv nio. Säger som min syster Emma alltid säger, varför sover man alltid som skönast dom dagar man ska upp tidigt? Jag är ju van nu att få sova till 9-10 på dagarna. Men men har jag klarat att gå upp fem i somras ska jag väl klara halv åtta? haha.

Efter lunch drog vi på oss alla kläder, vilket jobb det är då!?! Ta på alla vinterkläder är jobbig, varmt och snart kommer väl den dagen när någon måste gå på toa precis när man är klar.. haha.
Vi var ute i två timmar tror jag och åkte pulka, kasta lite snöbollar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback