2012

Nu är det ett nytt år! Och första 2012 inlägget.
Nyåret blev lite av en flopp för min del. Fast jag hade en snygg klänning och mitt hår var snyggt så det var ju bra.

Det började i alla fall hos Josefin, där var också Sebbe, Johanna och Kicki. Vi alla började fixa i ordning oss och började dricka. Tyvärr så hade vi inget att blanda våran alkohol med så vi fick dricka blåbärsdricka rent hela kvällen. Urk på det... haha. Kvart över sex tog vi tåget in till NYC igen och fick snabbt tag på en taxi vi penn station.
Taxichauffören ville tjäna pengar och körde nästan på alla gator som var avstängda. Penn station ligger på 34th street, vi skulle till 42th street och 2 avenue. Men han körde oss ända upp till 59th street och sen fick vi köra runt hela skiten.. Men men. Det var ändå rätt nice att sitta i taxin och se allt folk som gick på gatorna.

Vi drog till ett av Hiltons hotell och var på en förfest. För min del var det inte så kul, började få ont i huvudet, antagligen för lite mat och för mkt rent..... Vi drog därifrån vid nio ungefär, gick in på ett apotek, köpte pistagenötter och chips. Käkade som fan och mådde bättre. Vi tog ytterligare en taxi till klubben. Väl där så blir det lite strul så jag går in med mina au pair school tjejer istället. Jag var nykter och det var ingen annan.. haha. Gick mest runt och tänkte på mina stackars läder skor som blev spillda på.. HAHHA.. Tolvslaget var nog en utav dom bästa jag varit med om iaf. Countdown och bra stämning. Men jag drog hem vid tjugo i ett så det var min kväll.. Kom hem halv två och somna gott.



Dagen efter så möter jag upp Josefin och hänger med henne ett tag. Sen åkte jag hem igen och kollade på filmen You again. Riktigt rolig faktiskt! Eller den dög i alla fall. Kände också att jag var värd mer chips och popcorn efter nyåret. Sen kollade jag även på Jackass 3.. hahha dom är roliga dom!! :)

Idag så var jag ledig igen. Passade på att handla lite mera........... fy fan!!!! Men köpte en ny vinterjacka för det behöver jag. Imorgon ska det bli minus 8!!! Jäklar alltså.. Men jag ska inte klaga.. Är ju typ minusu 20 hemma ibland. Kostade mig 700 kronor och märket är DKNY... det ni hehhee..eller? nja

Efter det gick jag hem och koka mig lite raviloli. Mumsigt värre. Började kolla på A boy/girl thing.
Insåg snart att jag borde göra något än att bara ligga på mitt rum så jag tog mina ansiktprodukter från Body Shop och gick till dom för att byta mot min underbara Seaweed kollektion. Fick nya produkter och lite mer smink, största body skrubben X2 och en stor tvål för bara 30 dollar... SWEET tänker ni. Men inte jag .. jag blir ju lurad varje gång jag går dit. Men nu behöve jag fan inte grejer därifrån förrän jag ska åka hem igen.... HAHAH.


Men nu ska jag chilla lite. Är ledig imorgon igen. Skönt. PUSSSS

Kommentarer
» Amanda

Åh vilka fina ögonskuggor! Har inte sett dem här!

2012-01-03 07:16:47
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback