11 timmars sömn!

Godmorgon.
Ja det har blivit en rutin också att sova runt 10-11 timmar varje dag. Helt sjukt ju. Men det är ju bra för kroppen. Men jag känner mig alltid så grymt trött när jag vaknar.

Igår så powerwalka jag i 40 min och sprang 2,5 km igen. JAG ÄR BRA! Idag ska jag nog bara ta det lugnt. Det regnar ute tror jag så vill helst inte gå ut. Måste ju ha en vilodag också.

Jobbade från tolv till sju igår ungefär. Barnen var superduktiga. Vi gick ut och lekte i parken, lekte i lekrummet och sen kollade vi på film.

När jag sluta så pratade jag med Josefin. Hon är i rematch nu och kommer förhoppningsvis få den familjen hon pratar med nu. Jag hoppas verkligen det, vore helt perfekt!!!!

Börjar ett idag så ja.. vad ska jag göra nu? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback