100 dagar vart visst gjort!

Ja, vilken duktig bloggare jag är. Missa 100 dagars firandet i USA i onsdags.. Men man är väl inte mer än människa?

Dagarna har flytit på som vanligt. Sprungit, duscha, jobba, äta, sova. Det har blivit lite ändringar på schemat också så jag är ledig imorgon (lördag). Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ta mig ner till Ground Zero kanske.
Jag vet i alla fall att jag inte ska shoppa. Så jag får väl börja dagen med en spring- och gåtur om det inte är för kallt. Ska faktiskt komma snö imorgon. Så egentligen kanske jag måste köpa mig ett par termobyxor. Men jag får se.

Var och åt middag med Malin, en svensk Au pair som bor i Morristown, NY. Vi var på ett ställe på 9th ave 44th st, Nizza hette det. Jag åt Porchetta och det smaka riktigt bra, måste nog hålla med Malin dock att det hade lite lite färg, men vad gör det när det smakar bra? Där satt vi i två timmar och sen kilade vi till American Eagle på times square och nu är jag hemma. Hade jättetrevligt ikväll och hopppas det blir många fler gånger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback