west coast baby

Tjenare!

Igår var jag som sagt ledig. Tog ett varv runt the reservoir och sedan gjorde jag mig i ordning för lite bio.
Kollade på Extremely Loud and Incredibly Close och allt jag kan säga är att det var en riktigt stark film. Var tårögd så många gånger under filmen. Tror aldrig jag känt så om någon film. Riktigt bra var den. Funderar på att köpa boken faktiskt. Såg den idag på Barnes and Nobles.

Idag så tänkte jag att jag skulle springa 6 km men så blev det icke. Istället sprang jag i 20 minuter ungefär. Men 20 är bättre än 0!!!!!!!!!! Sen så chillade jag på mitt rum. Har försökt att kolla på The girl with the dragon tattoo nu hela dagen, men har bara kollat en timme.. hahaha.

För en liten stund sen kom jag hem från ett Au Pair möte. Det var väldigt nära mig, vilket var skönt. Mötte upp Anna och så gick vi dit. Det var ett möte om att resa i USA. Jag blev väldigt inspirerad faktiskt och tänkte att det var något jag skulle kunna göra själv eftersom Josefin tänkt att förlänga. Men så när jag kom hem och ringde henne så blev jag glad. Vi ska resa runt i Cali!!!! Så nu är det spara pengar som gäller!!!! Har redan en del sparat. Men man vill ju kunna leva. Vi ska antagligen hyra en bil och åka runt!! :D

Så nu sitter jag också här och önskar att jag var lika inspirerad att träna som jag var för två vekor sen.. En månad har jag tränat rätt bra nu.. Men sista helgen har jag ätit rätt mkt. Så nu idag inleder jag med mig själv, LCHF metoden(insåg nu 13 minuter efter jag postat inlägget att det kommer bli tufft. Jag kommer inte köra all all in, men det följande ska jag försöka sluta med!!!).. Inge potatis, pasta,ris, bröd, flingor. Det är nog det mesta som jag ska sluta med. Tyvärr betyder det att dra ner på frukten.. Men får väl tugga på någon morot om det vore så. I två månader, till en början, ska jag köra det. Tills vi åker till Florida den 25 mars!!! Så ja, hejdå ananas,melon och allt ... Men en ny lisa ska deet bli!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback